به گزارش مشرق، سند مذکور بدون تمایل فیس بوک منتشر شده و نشان می دهد که این شبکه تبلیغاتی در سه ماهه دوم سال 2016 در دسترس خواهد بود.
فیس بوک در این سند به آگهی دهندگان وعده داده که تبلیغات یاد شده را در قالب پیام تبلیغاتی برای افرادی که قبلا با شرکت آگهی دهنده پیام رد وبدل کرده اند ارسال می کند. به همین منظور در سند افشا شده به شرکت های تجاری توصیه شده که با مشتریانشان پیام هایی رد وبدل کرده و زمینه را برای دریافت تبلیغات خود اماده کنند.
در یکی دیگر از بخش های این سند به راه اندازی بی سروصدای سرویس کوتاه کننده لینک فیس بوک برای مسنجرش به نشانی fb.com/msg اشاره شده که به سرعت سرویس گپی را برای استفاده صاحبان مشاغل راه اندازی می کند.
با توجه به اینکه 800 میلیون نفر در سراسر جهان از این سرویس پیام رسان استفاده می کنند، فیس بوک امیدوار است بتواند از آن برای افزایش درآمدهای تبلیغاتی خود نهایت استفاده را ببرد.
فیس بوک در این سند به آگهی دهندگان وعده داده که تبلیغات یاد شده را در قالب پیام تبلیغاتی برای افرادی که قبلا با شرکت آگهی دهنده پیام رد وبدل کرده اند ارسال می کند. به همین منظور در سند افشا شده به شرکت های تجاری توصیه شده که با مشتریانشان پیام هایی رد وبدل کرده و زمینه را برای دریافت تبلیغات خود اماده کنند.
در یکی دیگر از بخش های این سند به راه اندازی بی سروصدای سرویس کوتاه کننده لینک فیس بوک برای مسنجرش به نشانی fb.com/msg اشاره شده که به سرعت سرویس گپی را برای استفاده صاحبان مشاغل راه اندازی می کند.
با توجه به اینکه 800 میلیون نفر در سراسر جهان از این سرویس پیام رسان استفاده می کنند، فیس بوک امیدوار است بتواند از آن برای افزایش درآمدهای تبلیغاتی خود نهایت استفاده را ببرد.